#Imposibble

Helo helo, nak kopi kea nak milo.

Imposibble? Hahh, pernah dengar lagu tu? Best kot. Shontelle memang superb. Tapi bila Maddi
Jane nyanyi, laagi superb. Tak kenal Maddi Jane? Ohmaigod. Pegi Youtube dan search Maddi Jane. Dengar semua lagu yang dia nyanyi. Even dia buat cover jea, tapi dia mia subscribe dah lebih ! million! Ternyata suara dia memang superb kann? Hihi, obses kejab.

Okay, SPM dekat dah kan? 14 November kan? Takot ni wehh. Getar bhaii. Haha, puii sikit. Umur pun tak cukup 17 lagi dah kalut SPM kan? Final year exam pun tak habis lagi. Okay laa aku admit aku risau dekat Kepeng tu haa. SPM tak sampai sebulan, dia boleh wadlek wadcool. Aku jea yang gelabah. Hampeh. Meh aku jelah jawab. Cheyycheyy, bajet ready -.-'

Wehh, terliur tengok ayah aku makan ketupat. Tapi aku tak boleh makan, kena pantang. Kesian kat? Nanes sikit. Hikhok. Jiran aku ni nak cakab India, tapi Melayu. Pasang radio mia kuat. Nak bagi satu taman dengar ye bang? Hah bagus leteww.

Ohemjayyyy, esok exam paling susah. Siotttt. Subject nie kalau bertapa kat gunung belajar sepuluh tahun pun belum tentu boleh cover. SIVIK ! Be nice to me. Haha, ketuk kepala aku sekarang.

Okay, tak boleh memain dahh. Tahun depan SPM. SPM bhaii. Pejam celik dah Form 5 aku. Tapi still kecik kemetot jea haaa. Adehh, bila nak tinggi ni.

Kemarin lepak dengan payedd, mat. Best sangatt. Boleh gila gila.

ILoveYou bhaiii <3
Masyehh awok (: Tekan LIKE pulak yee :p

No comments: