#GoDie

Assalamualaikum, tak jawab dosa kalau jawab sayang. Hak elah macam Maria Elena lagaknya.

Ekceli dah habes kering kontang dah kepala otak nie sampai tak tahu nak letak title apa. Hentam jelah janji ada title. Ye dok? Sekarang ni aku pening lah. Ramai sangat manusia sekeliling yang jatuhkan orang lain. Even membe sendiri pulak tuh. Aduhai, wadlek lah brotha sista, tak dapat apa pun kalau jatuhkan member sendiri. Paling kuad dapat dosa, tak pun kau yang terkena bidas.

Bukan nak menyandat or nak kata dekat sapa sapa. Tapi ada betulnya. Even aku pun dengar macam macam story pasal orang nak jatuhkan aku. Haha, kesah pulak ye aku? Wadlek sudaaa. Lain lah kalau dia datang sendiri depan aku lepas tu buat tahi merata. Eh eh, melampau lah eh. Go die ah.

Kadang kadang benda yang kita buat tu takda niat pun. Tengok tengok orang lain pulak tersaket hati dengan kita. Serius kita takda niat lain. Bila dah mintak maaf bagai nak rak, orang tu pulak nak bermasam muka dengan kita kan. Kita boleh cakap apa lagi? Lantak ah. Mintak maaf aku dah buat. Nak buat terok apa lagi kann? Go die lagiii

Kejab lagi nak pegi hospital. Mak aii dah macam rumah number dua pulak kan. Kaki kiri aku disfunction terus. Amek kau. Kalau aku tak boleh jalan lepas ni, maknanya habes lah. Untung lah baru kaki kiri. Sekarang aku dah rasa pulak tangan kiri. Ngilu jea kan nak gerakkan. Pergh, memang besar dugaan aku kali nie. Takpeee, Allah takan bagi ujian kalau aku takleh handle kan?

Malam ni pulak ada kenduri bacaan Yasin dekat rumah Farro. Mak dia nak pegi haji. Untunglahh, mak aku bila lagi? Insyaallah kalau ada rezeki kan? Tak lama dah kot (:

Aku bersyukur sebab Allah dah temukan aku dengan Firdaus. Aku yakin dia boleh jaga aku. Insyaallah. Semoga kami kekal dan terlindung daripada musibah. Semoga jugak kami berada dalam lindunganNya selalu. Amin

#Nak siap pergi hospital. Ya allah, kau berikanlah aku kekuatan :')
Masyehh awok (: Tekan LIKE pulak yee :p

No comments: