Greatest Day Ever ♥



Assalamualaikumm.
Hai aweks.

Kemarin, hari last cuti. Hang out dengan Atoi, Angah, Kepeng, Wina. Then terjumpak ramai lagi orang yang saya kenal. Ramai sangat dekat situ. Tapi tak macam sardin lagi sebab still boleh menapak keliling. Hikhik.

Kepeng nampak comel kemarin. Cute. Hihihi. Ohh, tengah happy happy pun, ada jugak yang tak puas hati. Pegi toilet then ada budak budak bising. Ehh, budak lah sangat. Dekat belakang dok cakap ''tue lah awek jen''. Kalau sekali takpeee, tapi berkali kali. Ehh, jealous kea cik kak :/

Kesah pulak aku cantik kea tak enn? Tak kesah pun. Bukan boleh bawak kemati pun kalau cantik. Cantik luar tak pandang. Orang pandang cantik dalam. Haaa. Tak payah nak berbisik sangat lah kenn. Aku tak pekak lagi. Aku dengar. Jangan rasa kau bagus sangat lah kenn. Puii

Ohh, lepak munya lepak. Jalan jalan cari pakwe. Eh ehh, dah ada pakwe dah. Hikhik. Lepastu terjumpa dua orang budak kecik yang sweet lagi comel. Sapa sapaa? IKHLAS dengan ADILA. Suka dohh tengok budak budak nie. Sweet macam gulaa (:

Ada jugak sorang mamat yang memang happening gilaa. Nama apa ntah? Dah lupaa. Katanya abang Farid. Ehh, abang kea? Puii. Hikhok

Nah tengok pic sikitt


Lesbo, Atoi ♥


Weena ♥


Glow Nevermoree


Them ♥


Ikhlas, Adila ♥


Kepeng ♥


Orang penyibuk -..-


Hihihihi (:

Nak sambung lagi niee. Tadi balik skola, lepak dengan Along and Angah. Asyik dikenakan jea. Tapi takpa. Sayasukalepakdenganmerekakeranamerekaterbaik. Sayangg hampaa ♥

p/s : Thanks Along untuk gift tue. Omeyyy. Ohh, saya dah dapat 1A 1B (:


Masyehh awok (: Tekan LIKE pulak yee :p

No comments: