Merapu Meraban.

Hai.

Aku happy, tapi aku sedih jugak. Aku penah cakap enn setiap kali aku happy mesti aku sedih? Kaykay. Firstly nak cakap pasal header. Tengok tengok? Header baru kot. Kay, aku tau tak cantik mana pun. Actually taknak guna header lama. Ada ahh sebab nya. Header tue orang yang buad kan. Orang tue pulak sekarang jadi orang yang paling aku. Err, faham faham lah en? So better aku buad header aku sendiri even tak cantik mana pun. Janji aku tak ingat dah dekat dia dengan budak shit sorang lagi tuh.

Okay, aku dengan kepeng dah baik. My bad, and his bad too. So everything is our own faults lah. Takde salah orang lain pun. Kitorang dah settle bebaik and we are togeder geder again. Jyeahh :D

Even kita tak buad, kita kena mintak maaf enn? But now, it is all our mistakes. Dia salah, aku pun salah. So what's wrong if we ask forgiveness from each other? Haiyooo. Isa pun dah okay dengan aku. Aku dah banyak buad dia mara ouhh. Hihi, sory yea Abang Long :)

Come to the sad part. Beliau dah pergi. Beliau pergi balik kampung macam tue jea. Aku dah minta maaf. Tapi aku tatau ape lagi salah aku. I missed her a lot. Aku dah cuba tanak fikir pasal semua ni. Aku nak biar dia sejuk. Sebab kalau aku fikir, nanti aku serabut. Aku tanak serabut lagi. Aku baru jea nak happy :'(

Tadi pergi kursus KPP. Ade minah sorang nie, bapak bajet ah. Aku dengan Ain memang banyak sabar jelah. Meluat pun ade gak. Abaikan. Dia tade kena mengena dengan hidup aku. Biar dia dengan life dia sendiri. Janji aku okay. And dia tak kacau aku. It's enaff.

Esok raptai first. Aku boleh buad tak? Boleh tak? Sumpah aku nervous. First time aku kena bawak platun 30 orang. Memang gentar macam siot. Aku harap aku boleh. Kbye.

Iloveyou Kepeng
Masyehh awok (: Tekan LIKE pulak yee :p

No comments: