Terima Kasih Sayangs :D

Assalamualaikum.

Now aku dah sweet sixteen. Tunggu hari jea nak pi ambik lesen. Cheyycheyy :D

Thanks buat semua yang wish dekat aku. Tak terbalas wish tue. May Allah bless all of you moreee. Thanks banyak-2.

Umur dah bertambah, bermaksud perangai buruk pun kena kurangkan. Insyaallah aku akan cuba yang terbaik untuk ubah mana yang buruk.

Tak terucap terima kasih aku. Terima kasih banyak banyak banyak.

Thanks jugak untuk Zareyp. Nyanyikan lagu Birthday untuk aku senyap senyap yee. Siap guna gitar lagi. Dah la aku tak dengar. Last last baru aku dengar Happy Birthday. HAHA. Kalau aku boleh record memang aku dah record. Tapi ini budak memang tak suka orang record. Suara hang nyanyi lagu Tak Ku Sangka Tak Ku Duga tadi memang sedap wehh. Thanks sebab nyanyikan :D

p/s: Thanksssss
Masyehh awok (: Tekan LIKE pulak yee :p

No comments: