Stupid is Part of Myself :D

Assalamualaikum.

Tak perlu mengeluh kalau ada yang tak puas hati. Just save it and try to find a solution. Tak faham? Abaikan. Hari yang panas. Tapi dekat kampung sangat sejuk. Kalau boleh aku nak pindah pi kampung sebab kat sana takda gangguan. Cuma satu, line macam pftt -,-'

Hari ni aku happy. Aku sedih jugak. Macam tak kenal aku kan? Baru nak happy mesti sedih. Haha, itu memang aku. Jangan tanya kenapa hari ni aku makan banyak. Makan banyak merupakan salah satu cara aku untuk menghilangkan keboringan yang melampau serta menghilangkan ketensionan. Itu cara aku :D

Hari ni aku balik kampung. Dekat kampung aku panjat segala pokok yang ada. Ya Allah, kasaqnyaa aku. Tapi aku panjat sampai suku jaa. Semua sebab takut. Habuan aku, dapat makan rambutan. Lepastu aku main bola dengan sepupu aku. Kena tingkap pulak enn, nasib tak pecah. Depa gelak kat aku sebab aku tak reti main. Kayfinee. Aku pompuan lah wey. Memang lah aku tak reti main.

Jangan tanya kenapa durian dengan rambutan tak sama. Sebab depa bukan satu jenis. Depa lain family, lain mak lain pak. Lain pokok. Banyak kelainan. Rambutan sedap. Manggis pun sedap. Apakah? Aku naik moto dengan sepupu aku pi kedai beli beras pulut, lada hitam, rempah kurma dengan halia. Maklang aku nak buat soto. Tapi orang kampung yang melepak kat kedai makan usha kami pelik. Mengapakah? Hai pakcik, takkan sepupu naik moto sekali pun nak usha pelik? Kayfinee, sepupu aku laki. Umoq 15 ja pun -,-'

Pakcik pakcik oii, dah takdak keja lain ka? Melepak kat kedai sambil gulung rokok daun plus mengumpat orang ja saya tengok. Kalah Mak Cik Tipah Mulut Laser Radio Kampung dah saya tengok. Okay, aku pentipu. Kan bagus kalau pakcik pakcik pi duduk ruah tolong bini masak, bawak anak anak pi jalan. Lagi bagus dari mengumpat orang. Nama pun pakcik, agak tidak sesuai lah ye dengan umpatan.

Lepastu si kecik Iddin balik kampung. Memang kecoh gila lah. Asyik aku ja kena cium dengan dia. Nasib baik hang budak lagi. Kalau dak memang aku hayun masuk sungai. Kaki dia bengkak. Bila aku tanya kena apa, dia cakap 'kaki Iddin kena paku batu, Iddin cakap awww. Sakit bengkak becaq'. Apakah? Okay, dia cuba nak cakap yang kaki dia kena paku lepas tu dia cakap aw lepastu bengkak besaq. Bukan kena paku pun, simen kat umah dia tu tajam. Aku pun taktau, mak dia la yang cakap. Tapi aku memang suka buat dia nanges. Sebab bila dia nanges dia mai cari aku, nampak comel gilaaa :D

Aku bodoh. Aku tak dapat nak faham dia sikit pun. Aku nak dia ja yang faham aku. Bodoh kan aku? Aku fikir pasal aku ja, tak fikir pasal dia. Kayfine, lepas ni aku takmau fikir pasal aku dah. Aku takmau kesah dah apa pun. Asalkan kami sama sama bahagia. Sorry b.

Atoi dengan Farid dah bahagia. Aku harap depa bahagia sampai bila bila. Wey Atoi, Farid tu baik. Jaga dia elok elok. Hang jangan dok buat spoil. Ingat nahh? Farid, jaga adik aku. Aku sayang dia lebih dari nyawa aku seniri. Hang pun tau kan? Hang sakitkan hati dia, siap hang. Thanks hampa sebab tolong aku banyak. Aku taktau nak cakap apa dah. Hampa memang terbaik ah. Thanks weh. Aku sayang hampa :')

Aku dah taktau nak cakap apa. Otak aku tak boleh berfikir dan darah aku semakin meninggi. Aku pening. Kbai.

p/s: Jangan tanya kenapa kalau aku tak betoi dua tiga hari ni :D
Masyehh awok (: Tekan LIKE pulak yee :p