Sayee Maafkan :)

Hey sayangs :)

Adeh , aku nie deret tak bagi salam jea . Okay . Assalamualaikum . Apa habaq semuaa ? Sihat-2 nohh ? Tudiaa . Mai dah kedah piorr . Hari nie aku demam . Yesss , aku demam . Bestnyaa . Aku suka kalau demam sebab nanti aku jadik macam princess dekat rumah . Hihi . Yea lhaa , kalau aku demam , apa yang aku nak semua mesti ada orang tolong ambik . Hihi .

Okay , aku seorang yang pemaaf . Baik kan aku ? *kemaih lagiiii . Meh cek nak bgtao pasepa mehh .

Semalam ada sorang budak bertuah nie cakap nak temankan aku pergi pasar malam . Memang excited ahh nak jumpa dea . Aku sampai kat pasar malam pukul 8 something macam tue lhaa . Then aku text dea tanya dea kat mana . Dea tak reply . Call berjuta-2 kali . Okay , aku tipu . Berapa kali jea pun . Dea still tak angkat . Dalam hati aku dah risau . Okay , aku memang cepat risau . Dan bila aku risau , macam-2 benda menakutkan yang aku fikir .

Terus aku terlintas nak call kawan dea . Kawan dea gelakkan aku . Cehh , memang mintak pelempang kuasa dua betul . Kawan dea cakap maybe dea tertido . Aku terus call sampai dea angkat . Then tak angkat-2 jugak . Aku pun dah giveup ahh . Dengan takut aku tak habis lagi sebab kena kacau dengan jin-2 yang aku tak kenal . Shit betul . Nasib baik tak jatuh aku . Kalau jatuh , tak kea saham aku menurun . Yeaa dok ?

Lepastue lesbo aku , Cik Nazatul Izzati call dea . Angkat pulak enn . So , terkecewa kejap dekat situ .  Then si Farid pergi umah dea . Terus Farid text aku . Cakap dea baru bangun tido . Dea letih . Kesiann . Actually mula-2 maraa ar jugak . Then fikir-2 balik , bukan salah dea pun enn . So aku just let it go lhaa . Then aku text dea macam biasaa . Dea still rasa bersalah dekat aku . Sampaikan dea tak bole nak maafkan diri dea . Sweet kan ?

p/s : Kepengg , orang daa maafkan dea . So tak payah fikir lagi okayy ? Benda kecik jea tuee . XD
Masyehh awok (: Tekan LIKE pulak yee :p

No comments: