Free Title

Assalamualaikumm .

Hey peeps :)

Malam ni takde subjek untuk diceritakan . Jadik , nak cerita pasal benda merapu . Merapu yee anak-2 . Tao eja takk ? *haihh , bengong sat . Okay , demam dah nak legaa . Weeee , gelak kuat-2 . HAHA . Dua hari dah aku tak makan nasikk . Oyeahhh , aku sukaa . Dengan cara ini , diet aku semakin menjadi . Cek bangga jadi anak malaysia taoo . Erk =,='

Actually malam nie nak ikot bapak gua pegi main badminton . Tapi gua nak berehat kejap daripada keletihan , jadik gua berfacebooking dan berblogging di rumah saja . Gua mengambil masa sepuluh minit semata-2 nak mengarang satu ayat . Tengok , teliti kan gua ? Orang depan rumah gua memang mintak makan kasut saiz dua betul . Dah tao malam-2 macam nie orang nak rehat , boleh pulak dea buat rumah dea jadi kedai motor =,=' .
Hello bro , gua kasi tao lu , lu langsi lu mati . Wakaka , bajet gileeee .

Okay , tukar kea bahasa asal yang lebih sopan lagi comel .

Tadi pagi aku bangun awal . Yeahh , seperti biasa memang anak dara pakcik Nurol Hadi yang rajin lagi baik akan bangun awal . Mintak maaf , bajet sat nahh . Macam biasa rutin harian aku , kemas bilik , kemas rumah dan kemas segala-galanya . Lepastue mummy tersayang cakap dea nak pi kedai langsir . KEdai langsir kea kilang langsir tahh . Kot leqah tue jugak lha nohh . Dah nampak dahh . Tudiaa , memang aku nampak dahh . Memang aku lhaa yang kena masak satg . Haihh =,='

Tengok -2 mummy cakap tak payah masak . Dea beli kat luar . Phewww , lega sangat lhaa wehh . Bukan apa , cek takot dapoq lawa tue terbakaq jeaa . Satg jenuh cek nak menjawab . Hihi . Lepastue daddy tersayang cakap nak hantaq pi library . Aiyooo . Mula-2 malas gilaa kot . Pastue tengok-2 Si Kepeng pun pergi library . Semangat wehh , semangat . Tapi , sorang budak tue tersesat pi Landmark pulakk . Adehh . Thanks to  Mat Runner sebab pi ambik dea nohh ,

Sampai-2 kat library , Ya Allah segannya aku nak masok . Adoii . Suro atoi masok dulu . Lepastue p duduk kat meja sebelah Mat Runner . Si Kepeng ushaa aku pelik jea meyhh . Dush dushh . Tumbuk maoo ? Lepastue buat sejarah . Aku rasa nak gelak bila tengok Mat Runner lukis ladybird . HAHA , sorry lha bro . Tapi memang aku nak gelak . Btw , cantek nohh hang lukis . Comel jea ladybird hang tue .

Tadi Si Kepeng datang sebelah aku . Dea suro aku lukis burung . Haiyaaa . Mana cek reti . Cek tak reti aehh lukis-2 nie . Kalau design cek reti lhaa . Nama pun budak RekaCipta :) . Tapi aku tengok dea lukis pun cantik jugak meyhh . Then aku buat sejarah . Rajin kan kan ? Hihi . Tapi haram tak dapat jawapan pun =,=' . Si Kepeng tolong cari jawapan pun tak jumpak . Meluat teros . Tutup buku , bukak buku AddMath . HAHA , semangat kot nak buat . Lepas bukak jea , aku lupa dah macam mana nak buat . Yang lepas-2 aku buat kemain . Betul siap . Tapi hari niee =,=' . Lepastue Kepeng teros cakap , sudah lhaa . Dah tktao tkyah buat . And dea teros tutup buku aku . HAHA .

Depa balik awai sebab depa nak pi tempat kebanggaan kulim . Hihi . Aku , Dayah dengan Atoi pi minum dulu . Lepastue kami masuk library balik . Aku balik dengan Atoi miaa daddy . Dayah balik dengan mak dea . Sampai umah , terus pi umah Atoi balik . Ajak dea pi ronda . Ouhh yea , anak Encik Hadi memang kaki ronda :)

p/s : Harinie memang best gilaaa . Hope today's memory will stay in my mind forevaaa XD

Adik p kedai ,
Kbyee :)
Masyehh awok (: Tekan LIKE pulak yee :p

No comments: