nothing to say .

firstly . middlefingerup to you boy . you make me feel angry . damn . tak perlu nak menyebar number aku bagai . kalau dah tak puas hati , bak datang lah . nama jea laki . memalukan betul . aku tak pernah berdendam dengan kau . aku terima semua dengan cara baik . tapi you make it this way . just deal with it . tapi tak ape , senyum . tak perlu kata apa apa . okay , this week schedule compact gila . tiap tiap hari kawad . maklumlah , lusa nak lawan . bapak takut . hehh . esok kena stay hostel . tak boleh nak mengadap lappy nie . adehh . esok exam . aku still tak ready . entah kenapa . adoii . tadi petang , jumpa budak ketot . goshh . comel bapak . haha . dea nak pegi sedim . tak tau nak pegi buat apa . dea cakap aku lembik . grr . kite marah nie awakk . marah nie . hehe . lastly , dea sempat pesan . kawad elok elok . jaga diri . okay lah budak kecikk . sayee kawad elok elok . hee :D . adehh , batuk tak lega lagi . cemana niee . seksa dohh batuk . macam nak keluar habes anak tekak bagai . sabar fatyn , sabarr . hari nie form six student daftar masuk . dan hari nie jugak , aku telah dikenakan oleh beberapa orang 'abang' form six . malu sial .nasib baik aku tak langgar je pokok tu . kalau tak , confirm aku malu besar . haiyoo . cik abang oi , jangan nak menyakat sangat lah kan . ouhh ya , hari nie budak putra menunjukkan improvement yang sangat baik . ok , *tepuk sikit . aku amat berbangga . yaa , sangat berbangga . harap harap mereka improve lebih cepat dari biasa . luarbiasa bukan ? baru dua hari kawad , dah improve banyak . yah , memang luarbiasa . tapi ini yang terjadi . harapan cikgu cikgu amat tinggi terhadap kami . dan insyaallah , kami akan bawak harapan cikgu untuk menang nanti . berbekalkan jugak doa dari cikgu cikgu . abaikan segala anasir yang kami dengar sejak beberapa hari nie . kalaupun mereka lagi kuat dari kami , what's wrong with it ? dan kalaupun giliran pertama tidak mempunyai banyak peluang untuk menang , who cares ? yang pasti , usaha itu penting . usaha yang tinggi akan membuahkan hasil , insyaallah . selama seminggu nie , ramai senior yang sanggup meng'burn' kan muka untuk men'improve'kan kami . *maaf , bahasa rojak . terima kasih diucapkan . kalian terbaik . yang pasti , kami akan lakukan sebaik mungkin untuk mencapai kemenangan . segala masalah yang dihadapi , akan cuba diketepikan . memang tidak dinafikan selepas satu masalah , yang lain pula muncul . tetapi , sesungguhnya platun KRS PUTRI SMK SULTAN BADLISHAH merupakan sebuah platun yang sangat cekal . god bless them . maaf jika kata kata dalam entry nie menyakitkan hati atau pun terlalu panjang . mungkin bahasa yang digunakan agak baku . hal ini kerana esok merupakan pepriksaan bahasa melayu kertas satu dan dua yang bakal diduduki . jadi , tak salah jika bermula dari sekarang bukan ? practice makes perfect . ^^

p/s : iloveyou :)
Masyehh awok (: Tekan LIKE pulak yee :p

No comments: