new friend , new life .

Assalamualaikum . Hari nie hati aku senang . Tapi tak la senang sangat . Kesah ? Pagi-pagi nie jari aku dah gatal nak menaip . Dah lah hari exam , makin menjadi la pulak enn . Okay , dari semalam aku kena tinggal dengan parents aku sampai aku dah jadi macam orang hilang arah macam nak gila tak tau nak buat apa kenapa aku taip tanpa menggunakan titik ? Adeh , nampak sangat kebengongan . Aku bangun pagi tadi lampu rumah dah terang benderang . Ayah aku pasang lampu supaya aku tak takut . Ya , aku memang penakut . Aku takut time aku tidur ada hantu datang tangkap aku . Pagi nie aku sempat online kejap sebab depa tak dak . Semalam aku texting dengan ketod sampai tertidur . Deret jahh , mesti aku tertidur kalau text dengan dea . Kesian kamu ketod . Sayee mintak maaf ehh .

Okay , aku dapat kawan baru . Nama dea Anas Assyakirin . Dea baik gila dohh . Dea suka panggil aku kenet . Rawrrr . Fatyn maraa nie Anas . Maraa nie . Hehe . Time aku jumpa dea dekat Tesco hari tu , aku tak perasan dea . Aku dengan muka bengang fikir , apesal dengan mamat niee . Boleh pulak usha-usha pelik ann . Then time online dea cakap tue dea , haha . Lepastu kiitorang jumpa lagi time kawad daerah . Depan tandas -,-' kebetulan okayyy . Kawan dea cakap kitorang gaduh , padahal tak pun . Saje buat best . Haha . Best dapat kawan macam dea , and i am very grateful .

Okay , dah lambat . Paper physics memanggil . Aku tk pakai tudung lagi . Damn  ! Kbye
Masyehh awok (: Tekan LIKE pulak yee :p

No comments: