aku demam . kesian aku kan ?

Seperti yang di atas , telah dinyatakan yang cik Fatyn demam . yeahh . Pening ouh . Fuhh kanan , fuhh kiri . Hari nie aku letih . Kenapa ? Sebab kena perah otak untuk tiga paper Chemistry , dan satu paper Sejarah . Memang buat aku rasa macam nak menangis . Dan hari nie , aku terlepas untuk tengok performances Hari Guru . Rugi kan ?

Yeah , sejak pagi aku dah ready untuk exam yang bakal menyemakkan kepala aku . Dengan penuh semangat aku masuh kelas tanda dah ready untuk ambik exam Sejarah . Bila bukak paper , ohhemmgee . Kebanyakan nya aku hentam , yeah aku serius . Bila dah habis , terpaksa berhempas dan berpulas untuk ambik exam Chemistry pulak . Pening kepalaa meyh . Masuk dewan sam dan ambik paper Chemistry paper three . Wahh , soalan macam tak mau bagi aku lulus jeaa . Apa boleh buat ? Jawab jea lhaa .

Okay , lepas tue rehat limabelas minit dan terus ambik exam Chemistry paper one . Boleh dikatakan separuh aku hentam . Yeah aku tak pandai . Makin bodoh aku rasa . Shut up lah Fatyn . Okay , lepastu aku buat cepatcepat and terus ambik Chemistry paper two . Bapak mencapap gilaa ann ? Semua nak cepat . Sampai naik pening kepala aku . Exam pun tak macam exam sebab masing-masing bercakap tanya answer . Wakakaa . Masa balik , terus pergi D Suri beli nasik ayam . Then kimie bagi cadbury dekat aku . Ouhh , terima kasih .

Bila balik rumah terus bukak pintu dan menjerit . Oyeahhh ! Aku gila sebab menjerit tanpa sebab . Teringat cikgu Zakuan cakap tadi , dea tak boleh terima yang kami kalah kawad daerah . Sebab kami kawad cantik . Ouhh , terima kasih cikgu . Tahun depan mungkin rezeki kita . Lepastu aku tarik towel pegi mandi dan semangat nak makan . Tapi lepastu kepala rasa berat gila plus muntah . Takmau call ayah aku sebab dea tengah kerja . So abaikan . Selagi aku boleh bertahan , aku akan tahan .

On lappy dan terus online . Melayan cerita Jozan walaupun boring tahap gaban dan lagi menambah sakit kepala . Haihh , serabut aku tengok hampa dua nie johan oiii . Okay diam . Then chat dengan atoi , dea suro aku baca blog sorang minah mencapap macam haram dekat ex dea yang dea sayang gila . Lepas aku baca , aku jadi panas hati sebab minah tue sembang macam keling tapi aku rasa dea memang keling . Kenapa nak bohong lagi minah oii ? Mengaku jea lhaa dekat atoi sebab memang benda betul kann . Lagi menyakitkan hati lhaa hang nie minah -,-' . Aku kesian kat dea tau dak ? Hang dok buat dea rasa sakit hati tak henti-henti . Nampak sangat hang kejam . Mesti setan gemok selalu dok berdamping dengan hang kan ?

Kalau hang betul suka dekat budak tue , bagitau jeaa dekat atoi . At least dea tak terseksa tunggu jawapan hampa . Hampa dok buat dea macam Drypers yang anak jiran aku pakai tue pasepaa ? Kesian dea tau dakk . Okay minah , sumpah hang buat aku lagi meluat dekat hang . Taktau laa sampai bila hang nak hidup macam nie . Mintak maaf kat dea la weyy . Tunggu bapak apa lagi ? Tunggu dunia kiamat baru nak mintak maaf ? Tak sempat kot ? -,-' . Hello minah F , aku malu sebab nama hang mula dengan huruf F , sama macam nama aku . Malu doeeee . Hang dah rasa bagus sangat boleh bersayang sayang dengan mamat A ? Dah puas la hang rampas kebahagiaan orang lain ? Cewahh , bermadah pulak aku . Kesian dekat hang kannn . Ish , ish , ishhh .

Aku harap hang cepat cepat lahh mintak maaf dekat dea naa . Ingat tau ? Selagi ada kesempatan . Okay , aku dah puas membebel . Kbye .

p/s : banyak gilaa Okay aku . hehh -,-'
Masyehh awok (: Tekan LIKE pulak yee :p

No comments: