Nak Pinjam Bahu Korang Kejap :'(

Assalamualaikum .


Hang buat aku rasa macam niee . Sumpah aku tak pernah sedih macam nie . Aku rasa ku orang paling bodoh sekali . Aku tengah serabut wehh . Kenapa hampa tak faham aku lagi ? Jangan lhaa tambah serabut aku . Tolong lha , berhenti kejap tambah masalah kat aku . Seharian nie aku menangis . Aku tak larat sangat dah weyy .

Yang tak faham , tolong buat cara tak faham . Jangan lha buat-buat faham . Kalau benda jadi elok balik takpa , tkda sapa kesah . Tapi hang memburukkan lagi keadaan . Aku da cukup terseksa sekarang nie weyy . Pleasee , aku merayu kat hang .

Indah gila panggilan hang bagi kat aku . Mama ayah aku tak pernah panggil aku macam tue pun . POMPUAN . Aku akan ingat sampai bila-bila . Hang bukan sapa-sapa yang nak sibuk masalah aku dengan dea . Tolong lhaa , aku betul-betul merayu sebab aku dah tak tahan sangat . Aku cuma manusia biasa weyy . Aku pun tau erti sakit hati pa semua . Aku tau . Dan aku dah tak tahan .

Pleasee , aku merayu kat hampa :'(

Masyehh awok (: Tekan LIKE pulak yee :p

2 comments:

kjaharun said...

nah.. i bg pinjam bahu i kt you..

Miz Fatyn said...

@kjaharun

thanks :'(