Aku Nak Aku Yang Dulu .

Aku nak aku yang dulu . Pleasee , Fatin Athirah . Come back . Aku yang sekarang sanga lain . Aku yang sekarang cengeng . Kalau tadi aku cakap kat Mat Runner jangan jadi cemey , tapi sekarang ? Aku yang cemey . Aku lemah . Sumpah aku lemah .

I need someone right now . I need someone who can lend me her or his arm , his shoulder . I'm a strong girl before , but now I'm weak ! Goshh I hate my new me . Allah maha berkuasa . Aku yakin di sebalik cubaan dan dugaanNya , akan terselit kebahagiaan untuk aku . Tapi sampai bila ? Sampai bila aku kena simpan sorang-2 macam nie ? Sampai aku gila ?

Orang lain lihat luaran aku . Happy , tak pernah lekang dari senyum . Tapi disebalik semua tue , takde sapa nampak . Sumpah aku rasa tertekan sebab kena tanggung semua nie . Aku tak sekuat orang lain . Aku bajet , yaa . Aku berpura-pura aku kuat sedangkan aku lemah gila . Aku cuma budak kecik yang baru nak faham macam mana hidup . Dan sekarang , baru aku sedar betapa susahnya nak hidup dekat bumi Allah nie .

Ya Allah , ampunkan aku kerana mengeluh . Tapi aku tak sekuat mana . Aku lemah . Harus diulang berapa kali supaya orang sekeliling faham yang aku lemah ? Pleasee , aku merayu melutut bagai . Korang jangan lah tambah lagi masalah aku . Bagi aku masa kejap . Tolong lahh . Kejap jea aku mintak . Aku jugak perlukan masa .

Aku betul-betul down , lemah dan takda semangat sekarang . :'(
Masyehh awok (: Tekan LIKE pulak yee :p

No comments: