I Am Me .

Assalamualaikum .

Malam nie aku rajin taip dua entry . Mungkin esok aku takkan update blog tercinta nie . You are what you are . Am i right ? Aku tak faham kenape kita mesti ubah diri kita untuk orang lain . Tak perlu lha semua nie , kalau orang tue sayangs kita , dea akan terima kita seadanya . Kan ?

Tolong lha ye , jangan nak memilih sangat lah . Sebab kalau kau memilih , nanti kau akan dapat yang tak macam kau nak . Kalau kita memilih sangat pun , mesti ade kekurangan jugak dekat orang tue . Yeaa dok ? Jadi please , belajar terima orang lain seadanya dea . Masing-2 ade kelemahan dan kekuatan .

Okay , baru nak masuk port pasal title kat atas . Aku adalah aku . Yea , budak kenet yang tak macam budak umur enam belas . Lebih kepade empat belas actually . Aku kuat membebel , kuat bercakap . Jadi kalau aku tak bising , semua orang akan pelik kenape aku tak bercakap . Aku , Fatin Athirah yang tak jarang berputus asa . Mungkin aku selalu down , tapi dalam keadaan tertentu aku bukan jenis yang nak berputus asa . Aku akan usaha atas ape yang aku nak .

Mungkin orang cakap anak tunggal memang manja . Yeaa , aku anak tunggal . Tapi aku tak manja macam orang lain . Yang tue yang aku bersyukur . Sebab aku tak dimanjakan dan aku kenal erti susah dalam hidup . Kadang-2 orang tak boleh terima cara aku . Sebab aku kasar . Tapi aku cepat sangat touching . Aku suka menangis . Kalau aku geram dan tak boleh lepas geram aku , aku akan menangis . Bodoh kan ?

Aku nak mintak maaf kat someone tue . Maybe aku salalu mara-mara dea . Sampai aku tak reply text dea . Saye ego awak , saye ego sangat . Malam tue , saye takut sangat sebab awak tak reply text awak . Saye tak boleh tidur semalaman awak . Sayee mintak maaf atas semua salah sayee ye awak ?

Aku harap orang lain boleh terima aku . I am who i am . I'm sorry , aku tak kan berubah untuk orang lain . Aku akan berubah bila someone yang bagi aku perfect yang suruh aku berubah . I'm just a normal girl who needs guidance from anyone that can guide me .

Just take it , or leave it . I used to be with this words . I've learnt so many things that makes me grow up . So , I'm gonaa live with my own style .

Kbye .
Masyehh awok (: Tekan LIKE pulak yee :p

No comments: