mungkin kasar sedikit :D

*jalanjalan selepas assembly sambil buat muka sebodoh yang mungkin . tetiba nampak dua orang manusia yang memang sengaja menyakitkan hati . 
*dalam hati bermonolog : ehh . kesah ? aku tak kesahh . mampos lah kau dua orang . 
*si pompuan buat muka habes gedik nak menunjuk yang dorang tue happy couple tahap haram jadah mia . 
*dalam hati aku : tak jealous okey . meluat sebab ampa buat macam ampa jea couple kat dunia ney .
*masok kelas , berfikir ala ala dato fadzilah kamsah sekejap . betul kea tak aku eja pun aku taktau sebab aku hentam . ''berapa lama sangat korang nak menunjuk ? ''
*nampak si pompuan . muka memang tahap mintak pelempang jarak jauh yang kuasanya sepuluh kali ganda kena lempang dengan pengetua . 
*berfikir lagi , '' apa kena dengan kau fatyn ? setan mana yang masuk dalam otak sampai jadi macam orang gila naik angin plus mabuk ? 
*bercakap macam orang gila lagi : diam ahh . aku takkan maafkan orang yang buat *tahi macam haram dekat aku dari dulu sampai sekarang plus depan aku buat baik mengalahkan malaikat tapi belakang aku kutuk macam tak ingat dunia . 
*berjalan mengalahkan siput babi walaupun aku sedar siput tue lagi laju dari aku sambil menuju ke arah mira rara , kimin kimon dan azahrina .
*air mata menitis . 


okey , maybe korang tak faham pasal entry nie . act aku malas nak menaip panjang panjang macam nak buat karangan seratus sepuluh muka surat . apa yang jadi dekat aku harini . aku tak jealous . sikit pun tak . tapi pompuan , kau tak rasa kau dah buat *tahi dekat aku ? errr , dea pergi dekat kau pun sebab kau membaji mengalahkan mata gergaji yang tajam pasal aku enn ? tak rasa macam usaha kau tue tak berkat ? anyway , aku tunggu kau mintak maaf dekat aku . ingat , tak semua orang perfect . even aku pun sama . so aku mintak maaf dekat korang yang ada tak puas hati dengan aku kalau aku ada buat salah . almaklumlahh , orang macam aku tak terlepas dari membuat perangai jahat mengalahkan setan . ampun okey ? 

chow . 

iloveyou XD


Masyehh awok (: Tekan LIKE pulak yee :p

No comments: