kalau jadi lelaki tue jangan bodoh boleh tak ?

title entry aku panjang mengalahkan jambatan pulau pinang . sebab hati aku tengah panas macam api yang dok bakar manusia kat dalam neraka . astaghfirullah . setann . punca kita marah . setan sengaja nak membaji supaya kita marah tak ingat dunia . jadi berwaspadalah . hari nie air mata aku jatuh macam air terjun dekat sedim atau pun lata bukit hijau depan mira rara , hidayah , azahrina dan jugak afiqah . masa tue dah takda rasa sekelumit malu pun dalam hati sebab hati nie dah lama sangat tahan bara api yang semakin membara . kenapa ayat aku skema sangat pun taktau . layan ja laahh . empat orang manusia comel yang berada dengan aku tak habishabis memberikan kata kata semangat dekat aku . sungguh aku hargai nya sayangs . tapi kak fatyn mintak maaf . akak tak kuat macam adik adik sekalian . jantan *(maaf aku terpaksa menggunakan bahasa kasar kerana hati terlampau marah) tak guna . apa kau pikir kau boleh buat aku seenaknya ? aku tak bodoh . jauh sekali bangang . aku manusia biasa yang punya hati dan perasaan . sekalipun aku jahat , aku masih punya secebis hati yang suci murni mengalahkan minyak masak seri murni . aku tunggu benda yang sama jadi dekat kau nanti . sebab kau belum kenal dea betulbetul . orang takkan sembunyi di sebalik topeng buat selama lamanya . dan , kau akan nampak dea yang sebenarnya nanti . aku tunggu . terima kasih atas apa yang dah kau buat . aku harap hidup kau lebih sempurna . dan semoga kau akan belajar untuk mengurangkan ego kau yang tinggi menggunung . belajar untuk menghormati orang lain . kau masih lemah sayang . macam anak anak yang baru nak belajar cara cara nak hidup . terakhir , aku akan tunggu saat kegemilangan aku tiba . 

buat adik adik kecil yang aku sayangi . 
mira , dayah , azah , afiqah , kimin . thanks sebab banyak bagi nasihat tadi . tapi sayangs , saya tak sekuat anda semua . saya insan yang lemah . sumpah ! saya tak boleh buat macam apa yang anda cakap . saya mintak maaf . tapi saya bersyukur kerana berkesempatan mengenali anda semua . anda TERBAIK . 



iloveyou .

Masyehh awok (: Tekan LIKE pulak yee :p

No comments: