mira rara :)


nahh . ambik . okay , she is my little sister since i was in form two . act tk rapat sangat dengan dea dulu . tapi rapat laa jugak , haeh . *ayat keling . budak nie caring gilaaa . and she is cute of course !! bapak comel . aku geram tengok pipi dea . HAHA* . selalu kalau aku nak nangis , aku cari dea . haha . tapitapi , kak fatyn jarang nanges depan mira kan ? kan mira kan ? yaa , dea cakap aku tak pernah tunjuk aku nanges depan adek adek aku . aku just terlepas bila aku sangat sangat sedih jea . aku suka cara dea gelak . lawak . bhahha . dea buad aku rasa nak gelak gilagila bila dengar dea gelak . gila kan ? bila aku down , dea selalu cakap . kak fatyn kena kuad . ohemmgee , that time i realise how fortunate i am to have a sister like her . she just too nice to be my sister . tapitapi , aku sayang dea ouhh :) . mira nie manjaa . manja sangat . that is why i love her . dea kuad jugak . lagi kuad dari aku . sebab tue bila ada prob , aku tau dea boleh handle lagi baek dari aku . even aku pun tak boleh jadi macam dea . dea budak kecik paling kuad aku pernah jumpak . seriously . hari nie aku tak pegi sekola , tak dapat tengok muka dea . mira tahu tak ? tiaptiap hari kak fatyn rindu mira tau ? yeaa , betol . setiap kali balek , dea akan salam aku , cium tangan aku , cium pipi aku . rasa macam disayangi gilaa . hehe . yang penting , aku sayang dea :)

mira , belajar rajenrajen jugak okay ? bagi dapat straight A's . tahun depan last kak fatyn boleh jumpa mira selalu . nanti tak boleh stayback dengan mira tiaptiap hari dah . tak boleh gulinguling dengan mira dekat padang time main handball . tak boleh dengar mira gelak dah :'( . tapi mira , mira jaga diri mira baikbaik okay ? kak fatyn rindu mira tiaptiap hari . tengah minum air pun rindu mira sampai tersedak tau ? haha . kak fatyn saayanggs sangat mira . kimon , dayah dengan azah jugak . ouhh , atoi jugak . tak boleh lupa atoi , dea orang penting . gaggagaga . mira pun penting . mira selalu buad kak fatyn senyum . mira orang first yang panggil kak fatyn KETODGENDUTCOMEL dekat skola tau ? *grrr . haahaha . lastly , jaga diri okay ? iloveyoumorethaneverything . 



Masyehh awok (: Tekan LIKE pulak yee :p

No comments: