congrats fatyn !

dengan bangganya aku nak cecite niee . followers aku suda mencapai seratus orang laa der ! haha . kecoh la hang nie fatyn . orang lain dah sampai seratus lebih . even sampai limaratus . yang hang , baru terkedek kedek nak sampai seratus . so whatt ? haha . okey la tuh kan . dah sampai seratus . bersyukur jugak la . okey . tadi aku baca entry adek aku . paeh . adek , sorry naa , akak bukan sengaja nak buad adek nangeh . tapi seriously benda tu semua kuar dari hati . jujur niee . hahah . akak pun nangeh baca entry adek . laju jea air mata kuar . akak kan berjiwa lembut . hahah . sekarang baru aku sedar . aku perlukan parents aku and adek aku paeh lebih dari aku perlukan benda yang lain . even dea bukan adek aku yang betul kan ? someday somehow , aku nak jugak kenalkan dea dekat parents aku . bia parents aku tau aku ada adek yang caring pasal aku . kan kan ? haha . hari nie hujan lebat . sama lebat macam air mata aku . kenapa aku nanges ? sebab something yang aku tak dapat kenalpasti . hati aku gelisah . sekali terpikir pasal maut . macam aku nak p dah . haha . merapu jea . bia laa . aku dengar dekat jepun kena tsunami . tsunami woihhhh . gila kentang jugak ahh . aku tengok dekat tv3 tadi . habes semua musnah . sobsobs . and kuar amaran yang air pasang dekat pantai sebelah sabah sana tuuu . tsunami tue enam meter weh . aku pun semeter lebih jea . haha . okey la . kita doa yang kejadian macam tue tak jadi kat sini kan ? nauzubillah .

Masyehh awok (: Tekan LIKE pulak yee :p

No comments: