macam apa ?

assalamualaikum . story hari ni . nak cakap pasal sorang mamat yang bajet hot and awek dia yang bajet lawa . mamat nie rasa dia habis hot sampai dia rasa aku nak kat dia gila gila . hello . aku bersyukur sebab aku tak kenal hg lama . okey . untuk awek dia , jangan bajet hot . nak sumpah sumpah aku kena rogol segala . aku takmau nanti jadi dekat hg ja . heh . aku tak hadap dengan hampa dua . oke . takmau marah banyak banyak . aku ada darah tinggi . apa ? macam orang tua ? okey . memang pun . baru enambelas dah ada darah tinggi bagai . hidup aku . jangan sebok ahh . esok kawad . kemarin ada handball . letih siot . balik balik terus tidoq terkangkang ( tipu ja ) . heh . nampak sangat letih kan kan ? esok kawad . berapa kali nak gitau ntah ? haehh . -.-  maybe esok akan kepenatan lagi . kawad dah start tiaptiap hari doe . aiyo . nanti ada kem pulak . emm . daerah lapan haribulan nie . pejam celik . celik pejam . dah sampai . kejap ja punn . banyak nak kena cover nih . addmath pun kebengongan lagi . dahla exam dekat dah . time kawad plak tue ! -.- haqu betoii . okey . malas nak beletiaq panjang panjang . 

Masyehh awok (: Tekan LIKE pulak yee :p

No comments: