huh .

hehh . sekarang ada mood nak update blog . tadi kan kan . cikgu shasha masuk kelas time chemistry . then dea cakap something pasal kawad . time tue , semua diam . dea cakap , kawad tunda pi bulan empat atau lima . aiyoyoyo . takpaa la kan ? at least budak putra ada extra time nak training . hahah . gutluck untuk ampa lahh . buat elokelok okeyy ? okey . hari ni letih macam siput babi mengengsot duapuluh kilometer . letih sebab banyak berjalan . esok ada kawad . ingat sampai petang . tuptup jen text . dea kata kawad sampai tengah hari jahh . adehh . payah nyaa . tapa laa . kalau aku bole pii , aku pii la kann ? okey . sekarang baru jam 9.45 malam . tapi mata aku berat macam ada setan kat kelopak mata . cehh . hang tau apa ? aku letih la ngekk . tadi balik skola , mandi pa mua . bukak maths dulu . hahah . semangat ja kan nak buat . halaa . dah paham . kalau tak paham . haqam nak buat . ahahahha . tadi hujan lebat wehh . habis banjir belakang rumah aku . longkang tersumbat sebab ada manusia yang tak habes sekolah rajen buang sampah . bukan takdak tong sendiri . tapi saja akaii . aku bakaq rumah depa baqu tau . heh . habis lorong aku yang suci bersih nie jadi kotor . esok confirm depa nak cuci . gotong royong . aku ? macam biasa . dok dalam rumah . senyapkan diri . hahah . okehh . aku lega sikit sebab betina haramjadah tue dah tak kacau aku . ops . termencarut . maaf . dea dah sedaq diri dea kott ? hahah . good for her laa . untung aku diam . kalau tak , mesti dea kacau aku lagi . hek elehh . bajet hotstuff la sangat . whatevermajorloser . huh . okey . tangan dah lenguh macam kena hempap batu . nak patah dah *bajet terok satt . haha . see you again peeps . thanks for reading . byebye XD

Masyehh awok (: Tekan LIKE pulak yee :p

No comments: