kepeningan .

okey bloggers sekalian . hari ni . aku pening . aku ada abang . abang aku ni . dah jadi abang aku dari aku form one lagi . apa cer ek pasal dia ? ouhh . cer nya begini , aku sayang dia doe . sebab dia abang aku dari form one lagi . tapi . sejak dua menjak ni . dia cam anggap tak kenal aku . kalau jumpa . jarang dia nak tegur aku . agak terasa la . pastu tergerak hati aku nak text dia . aku tnya . kenapa dia buad macam tak kenal aku . dia dah taknak aku ker ? dia cakap . setiap masa dia karang ayad untuk cakap dekat aku kalau dia jumpa aku . then kami dah oke . tadi aku call dia . dia cakap , ada awek pun macam xda . aku tnya sapa awek dia ? dia cakap tuttt.... pergh ! sentap terus . sebab awek dia tu memang orang yang paling aku tak suka . tapi aku tak cakap apaapa laa . terasa jugak sebab sebelum ni kalau dia nak amek someone jadik awek , dia akan tanya aku . akan inform aku dloe . tapi takpalahh . hidup dia kan ? nasib .. nasib . haha . chillax laa fatyn

Masyehh awok (: Tekan LIKE pulak yee :p

No comments: