bulan perpisahan .

assalamualaikum . 
kenapa title entry aku kali ni bulan perpisahan ? apa ? sebab aku clash ngan bf ? hellooo . aku tade bf ler . title macam ni sebab ramai budakbudak form four skola aku na pindah . ramai boys skola aku yg dpad mtd . tak tahu mtd tuh ape ? ngeng . haha . MAKTAB TENTERA DIRAJA larr . bertuah kan dorang ? hee :) ada jugak yang pegi teknik . yang dapad mtd tuh memang rmai bapak arh kalau dibandingkan dengan thn lepas . abg farhan sorang jer yang dpad . tapi tahun ni , ramaii . tu pun tak campur yang pegi teknik . lepas ni sbp and mrsm plak . sedih kann . mesti rasa rindu dekad dorang nanti , heyy . buad budakbudak badlishah form four batch 2011 yang nak pndah tuu . jaga diri okey ? belajar pandaipandai . grab your dreams !

Masyehh awok (: Tekan LIKE pulak yee :p

No comments: