wuuuu . tahun baru . azam baru .

assalamualaikum . haihh . selama ni aku dok post tak pernah bg salam kan ?
apa nak jadi la miz fatyn . kau tuh islam .
haha . btw , aku nak citer pasal tahun baru nihh . 
haihhhh , orang lain smua dah post pasal tahun baru . baru skrg kau nak post ?
heyy . sukahati bapak tiri laki mak aku lah kann ? wakaka .
sorryyy . okeyokey . kalau dikira ikut kalendar islam . hari ni hari kedua tahun baru . tapi belum terlambad kan aku nak cakap pasal azam aku ? okey . azam aku tahun baru nihh . nak belajar sungguhsungguh . taknak mainmain dahh . haha . aku target nak bagi dapat straight A time exam yang first . wahhhh . grand lah kau ni fatyn . kau rasa boleh dapat ker ? haha . weyyy . apa nii . mesti ar bolehh . okeyokey . azam aku yang lagi satu . aku nak berubah . aku nak jadi orang yang lebih baik . aku taknak cakap banyakbanyak . aku nak cakap bila perlu jaa . so hampa nanti jangan cakap aku sombong plak okey ? heheh . okey . dahlaa . kalau citer pnjg nanti bosan plak . doa jelah aku dapat capai azam aku tuhh . haha

Masyehh awok (: Tekan LIKE pulak yee :p

No comments: