mana fatin yang dulu ?

fatyn fatyn fatyn . mana kau yg dulu ? dah banyak beza sgt kau yang sekarang dengan yang dulu . aku nak tgk fatyn yang dulu . sebab lelaki jer kau berubah sampai mcm ni ? adeh . wey . aku nyesal dengan diri aku . aku nak aku yang dulu . sekarang ni . hati aku asyik jer tak tenang . haha . kau tawu sebab ape ? kau tak tawu ? lantak kau lah kan . derr . bukan sebab aku tak solat ker ape . tp asyik ingat bendabenda yang tak patut aku ingat . benda apa ? kau tanya atok nenek kau lah . actually aku sekarang ni single . hah . single lah weyh . bukan cheese kraft singles tuh . banyak lah kau punya cheese kan ? haha . kalau orang lain , mesti dorang cakap mcm nih . '' kau single fatyn ? biar betul ? seriously ? aku tak percaya dowh . '' hey hey hey . apa korang ingat orang mcm aku nih tk bole single ? haha . aku ni tk hawt . dats y la aku bole single . yaa . memang . buad first time nya aku single . aku pun tk percaya . yang pasti , aku tknak pikir sangat pasal laki nih . haha . buad saked hati jer kan ? hey korang yang tengah kapelkapel tuh , best ker ? haha . acece . bajed lah kau ni fatyn . bhahaha . okey la derr . aku tknak citer panjangpanjang . bukan korang nak bca pun kan ? chaww ~

Masyehh awok (: Tekan LIKE pulak yee :p

No comments: