sedih lagi .

huu . meh sini aku nak cter . aku ada msg dgn jiran aku . memang parents aku rapat dgn parents dia . dia study dekat politeknik . skrg dia tengah praktikal . okeyy . dia ada mintak kapel dengan aku  . aku tak cakap apa2 pun . masalahnya tiaptiap malam aku bergayut dengan dia . wuu . dah jadi sayang pulak kat dia . so apa cer yang aku sedih ni ? huish . aku sedih derr . tengok mukabuku dia . dekat pic dia . ramai pompuan komenkomen macammacam . dia pulak melayan . so apa kes aku nak sedih ? jelous ? heyy . ada lah sikit . tapi aku tak cakap apa2 dekat dia . dia bukan hakmilik aku kan ? heee . pastu tadi aku saja survey dia punya fb . nahh !!! amek kau . tersentap bila aku baca ada pompuan post dekat wall dia . pompuan tu cakap . mana dia zul yang dulu . imissyou . perghh . sentap terus . aku pun dengan cepat capai handphone mahal aku ( erkk . mahal la sangat ) . aku text dia . aku cakap . aku bukan untuk dia . yang buad aku lagi sedih , sampai sekarang dia tak text aku balik . sedih derr . wuu . aku nak jugak jadi orang yang happy . tapi bukan type aku kowd ? mungkin aku kena lebih hatihati . ouhh . wuu ~




p/s : budak tuh nama zulfadhli . but i prefer to call him pali :)

Masyehh awok (: Tekan LIKE pulak yee :p

No comments: