hey there .

pagi tadi . incik abdul jabbar abdul rashid text aku . kau na tawu dia cakap ape ? dia cakap . dia dah sampai dekat indon . hee :) dia text aku guna num indon tahu ? haa . bukan sng org nak text kita guna num indon . num tuh panjang kowdd . ahaha . dia cakap , jangan text dia . sebab mahal . nanti habis kredit aku . so kalau ada apaapa , dia suro aku misscall jer . hee :) okeyokey . dia memang caring kan ? yup . dia memang caring . caring pasal aku . kau nak tahu ? nak ? haihh . sibuk jer kau kan ? haha . okeyokey . aku cerita . dia tunggu aku . dia tunggu aku cakap aku nak kapel dengan dia . tapi aku tak cakap apaapa pun . rasa malas pulak nak berkapelkapel nihh . tapi dia teetap tunggu aku . sweet kan ? hee . whatever lahh . tapi , aku doa someday dia akan dapat someone yang better and lagi perfect dari aku . sebab dia tuh deserve the better one . jangan risau . aku tetap doakan kau okey ?





p/s : i'll miss you incik abdul jabbar abdul rashid . take care yah ? cepat pulang :)

Masyehh awok (: Tekan LIKE pulak yee :p

No comments: