tahniah .

i congratulate the malaysian contingent of athlete for their achievement . haha . tahniah buad atlet yang menang emas . target 9 . skrg baru dapat 8 jer . haha . best kan dapat wakil negara ? rasa terhormat sikit . cita pasal minat aku plak . aku ni minat sanadsanad lah dgn taekwondo . dah banyak tournament aku masok . tournament ape ? tanya datoknenek kau oke ? ahaha . bergantung kepada nasib aku laa . kadangkadang dapat medal . kadangkadang tak . tp harapan aku , nak jugak sampai peringkat paling tinggi . cuma takda nasib lah kan ? hari ni , sorang dari team kitorang g lawan peringkat kebangsaan dekat cheras . nasib dia bagus kan ? bole sampai kebangsaan . aku harapharap dia tersenarai at least sebagai bronze medalist . tapi kalau gold medalist pon oke jugak kan ? gutluck yaa nana
Masyehh awok (: Tekan LIKE pulak yee :p

No comments: