memang mother fucker lah kau !

tengok title pon tawu aku tengah hawt kan ? yayaya . memang ! aku hawt dkt sorg budak nih . nama dia ? d** . napa aku hawt dekat dia ? haha . sebab dia buad cita terok pasal aku dekat sorang mamat nih . putera nama dia . aku memang hawt gler ahh . cakap da mntak maaf . mintak maaf kepala hotak mak bapak + datok nenek kau lahh kan ? cter dia mcm nih . budak nih mintak num aku . then dia mintak kpel dengan aku . but aku cakap dekat dia , aku nak pikir dlu . then tiga hari lepas tuh , aku dengar dia kpel dengan orang lain . agak bengang la aku sebab aku dah start sayang dekat dia . (sikit saja ok?) . then aku tanya kenapa lahh dia buad mcm nih ? dia cakap sebab ex aku ( budak putera tuh ) sayang lagi dekat aku . dia cakap ex aku tuh jelous kami msg n contact . then aku tanya la ex aku tuh . dia cakap , dia tak kata apa pun . then aku mula syak dia cuma buad alasan jaa . sebab bnda yg sama dia buad dekat kawan aku . then kawan aku tuh ajak sembur dia dekat fb . aku pun oke ja . tp bukan aku la yg buad status tuh . then ahad tu dia cakap aku makimaki dia dekat fb . dia nak datang serang aku dekat sekola . aku cakap , kalau betul aku makimaki hg , aku maki apa ? dia tak jawab . sebab dia salah kowd ? bajet kuad la kan ? haha . pstuh kawan aku ckp nan dia . then dia pun call aku and MINTAK MAAF . mintak maaf KEPALA BAPAK kau la kan ? macam KELING kan ? then yang buad aku marah sangatsangat , dia pegi cakap dekat putera yang aku playgirl . actually banyak benda yang dia cakap . tp putera tanak gtaw aku . so takpa . aku tunggu lah kan ? macam ni ker laki weyh ? macam LELAKI DAYUS ada ar . benci siot dengan laki macam ni . last words from me , DAMN YOU MOTHER FUCKER ! JUST GO TO HELL WITH YOUR MOTHER FUCKING DAMN BITCH !
Masyehh awok (: Tekan LIKE pulak yee :p

No comments: