Berayaaa (:




Hai aweks.

Ohmaigot. Letih letih. Tadi kenn, saya pegi raya dengan kepeng. Ohh, ade fareyd, nazri dengan arian jugak. Kami pegi rumah Min Corsair. Rumah dia cantik ouhh. Lepak dekat situ lama jugak ahh. Then shakir, adib, dengan geng-2 dia sampai. Ramai kott. Segan munya pasal, balik terus. Hikhok. Ohh, thanks yea Min sebab kasi duet raya. Nanti datang rumah Fatyn pulok ehh. Thanks sebab jemput datang rumah (:

Lepastue enn, saya pergi rumah lesbo saya pulok. Atoi. Masuk jea rumah dia, ramai orang. Ade kak Yana, kak Leha, Along, Jabbar, Amin. Tapi angah takde pulok. Sembang rancak macam satu family. Hihi. Best gila kott. Then kita plan nak pergi tumah Wina pulak. Dia buat open house. Saya pegi dengan Jabbar. Ehh, bukan naik sekali tauu. Asing asing. Hihihihi.

Rumah Wina ramai gila orang. Kawan kakak dia semua enn. Tapi masuk kejab jea. Minum minum lepastue balik. Segan munya pasal. Then along datang ambik Atoi dengan adik adik dia. Dia bagi duet raya dohh. Hihihi. Thanks along. Muahmuah sikit. Ouhh, thanks jugak wina sebab jemput kami pegi rumah. Nanti datang rumah aku yea? Sayangs hang <3

Lepastue kenn, lepak rumah atoi. Harini best sebab dapat beraya dengan kawan kawan. Will miss this moment (:
Masyehh awok (: Tekan LIKE pulak yee :p

No comments: