A Day With Kepeng :)

Hey , Assalamualaikum .

:D , kaykay . Jangan cakap aku gila sebab aku senyum sorang-2 . Aku senyum sebab aku happy . Yess , aku happy . Hari nie seharian dengan Encik Kepeng . Yeee , seharian . Dea teman aku buat homework dekat library :) . Thanks Encik Kepeng :)

Actually janji dengan Atoi sebab dea nak siapkan folio dea . Budak nie memang suka buad kerja last minute . Ish ish ishh , macam aku lahh . Hehe . Then dea tak jadi pulokk . Kena balik kampung . Tinggal aku sorang . Asyik kena tinggal jea aku nie . Dah laa tiga hari dah tak jumpa dea . Rindu ouhh . *Kaykay , puihh puihh sikit . Heyy , memang aku rindu dea okay :D

Lepastue lepastue , aku nampak dahh . Emphh , memang nampak dahh . Memang aku dah kena pegi sorang dahh . Then tao-2 Kimin , Azah , Dayah dengan Nabila Lala pun ade jugak enn . Phewww , selamat . Aku sampai dulu dekat library . Then jumpak pulokk dengan sweet twin Farihah Hamid dengan Farihan Hamid . Ouhh , Fatin Najwa jugak ye . On lappy dulu , lepastue buad keja Sejarah .

Tunggu mia tunggu , Encik Kepeng pun sampai . Aku tengok jea dea masa dea masuk . Hati bermonolog , otak berfikir *acececece , ''agak-2 budak nie nak pegi manaa lahh ?'' HAHA . Dea terus jea masuk toilet . Ingatkan dea dah nampak aku sebab masa dea masuk memang good-2 jea pandang belah aku enn . Tuptup , nahhhh . Dea text tanya kau kat mana . Aikkk ? Hihi .

Then duduk ahh dengan dea . Aku buad Sejarah . Aku suro dea buad Addmath . *Cheyycheyyy , bajed terer Addmath kejap . Hihi . Tengah-2 selongkar file , terjumpak kertas exam . Adehhh , memang takleh sorok dah . Biar jea lahh dea tengok enn . Lepas buad keja tue , merapu meraban dengan Farid and Izzat Amir . Perghh , memang padat ahh kena pangkah dengan Farid . Sabor jea laaa -,-' . Budak nie memang mulut longkang gilaaa . HAHA . Sorry kayy Farid .

Encik Kepeng dengan geng dea tunggu aku sampai pukul lima lebih . Agak lamaa ahh . Then dorang balik . Tak lama lepas tue , ayah aku pulak datang amek aku dengan Nabila .

Tengok tueee . Encik Kepeng tekun cari jawapan Sejarah untuk budak kecik kaki saiz dua :D


Thanks sayang :)

p/s : thanks untuk hari nie Encik Kepeng . You made my day :) ILY .

Masyehh awok (: Tekan LIKE pulak yee :p

No comments: