melampau kan ?

malam nie takda apa yang special pun . cuma nak merintih sekejap . aku kejam kan ? melampau kan ? kesian dea . tapi aku buat semua tu untuk dea . yaa , mungkin aku bodoh . sebab buat benda tu tak fikir panjang . dea cakap , sampai hati aku . ya , aku tahu dea sedih . aku tahu macam mana dea rasa . tapi , dea kena faham . ada sebab aku buat macam tu . aku tak mau orang cakap macam macam dekat dea . even aku pun tak kuat bila depa cakap macam tu . kalau orang kenal aku , aku ni boleh dikatakan seorang yang bermasalah . adoii . taktau lah nak cakap apa lagi . darah aku dah mencapap naik . sakit kepala bagai . itulah kelemahan aku . ada masalah sikit , sakit kepala . lemah kan ? so untuk sesiapa yang tengah cari kelemahan aku , anda boleh bersorak sekarang . sebab dah tau semua kelemahan aku . tahniah . okay . untuk 'dea' yang aku maksudkan , aku sayang hang lah . bukan tak sayang . tapi ada sebab aku buat semua tu . okay lah . aku tak larat sangat sangat dah ni .
alif , orang tak marah dea lah . dea tak da salah pun dengan orang . tak payah la mintak maaf . orang takmau lah fikir banyak pasal tadi . orang tak larat dah . so dea pun tak payah la fikir pasal tadi . <3

okay lah , chaw dulu . assalamualaikum .
p/s : saya sayang anda berdua
Masyehh awok (: Tekan LIKE pulak yee :p

No comments: