new look .

hello , assalamualaikum . hahh , hari nie sapa yang jenguk blog aku , semua nampak baru . yeah . my blog is in new look . dua hari bersusah payah consruct balik blog nie . sampai kena maraa sebab lupa makan ubat . HAHA . actually tak habis lagi . tapi nanti buat balik laa . okay , semua benda baru nie ihsan dari syz lyssa . credits to you miss lyssa . blog dea cantek ouhh . dea ada banyak tutorial . so , korang yang baru dalam dunia blogger nie , boleh jenguk blog dea okay ? yang lama pun boleh . macam macam tutorial ada . senang nak faham plak tu . nak link blog dea ? klik sini  , haa . boleh pegi tengok sekarang . kejap lagi nak pegi makan kenduri denga atoi . yeayy . kenduri akak dayah kawen . dekat dewan putra . dewan tue besarrr . mesti happening giloss . hee :D . okay , buat sapa sapa yang rasa dea selalu menyakitkan hati aku tue , cukup cukup lah wehh . aku tak kuat . hurmm . tadi kankan . aku bukak fb budak tuee . yeaa , budak tue . aku banyak sebut pasal dea dalam blog . yang caring tue . then aku nampak ada pic budak kelas dea tag dekat dea . banyak giloss pic dea dengan perempuan . kalau sorang dua tue tkpe laa . nie takk , banyak bapakk . ada satu pic tue , dea sorang jea laki kat situ . hurm , jealous ? ntah laa .. tak kott . chill la XD . okay , nak pegi iron baju . dayah , tunggu kami . weee ~

Masyehh awok (: Tekan LIKE pulak yee :p

No comments: