MUHD FAIZ :)

today i want to story about you , yeah you . MUHD FAIZ . he's mine ! jangan ambik dea dari aku okay ? aku tak pernah jumpak budak kecik macam nie . HAHA . kenapa ? sebab dea tarrbaik . whoever talks shit about him , you just have to face with me . aku kenal dea . jadi , jangan cakap pasal dea kalau kau tak kenal dea okay ? maybe aku tak pernah dengar dea ada problem . and aku harap dea tak banyak problem macam aku . aku nak tengok dea macam sekarang . selalu senyum . selalu buad muka comel bila aku panggil and lambai lambai dea . mungkin orang nak cakap aku selalu kacau dea . hell no , dea adek aku . sukahati aku laa :) . dea jenis yang senyap . tak banyak cakap macam aku . kadang kadang dea pun tension dengar aku cakap banyak banyak . i guess laa . haha . tapitapi , dea caring sangat . dea selalu ambik tau pasal aku . bila kami jalan samasama , orang cakap kami couple . sebab ? kami sama tinggi . okay fine , he just a little bit higher than me . but still short . kalau aku down . he'll always by my side . aku harap aku dapat boyfie macam dea . tapi kalau tak pun , tak kesah . everybody got their own ability right ? semua orang ada some part yang lemah , some part yang kuat . so , it is just the same . faiz nie senang nak adapt dengan orang . he is a good listener actually . sebab tue aku suka kongsi cerita dengan dea . serius , aku tak pernah dapat adek lelaki macam dea .

adek , kak fatyn sayang adek sangat sangat . belajar rajinrajin . jaga diri elok elok . i'll always pray the best for you , boyfie :)
Masyehh awok (: Tekan LIKE pulak yee :p

No comments: