kenapa lah ?

kenapa lah ? haehh . tak faham aku dengan manusia . kalau dengki kat orang , boleh buat macam macam . oh yea , untuk budak yang desperate sangat sangat sampai print blog aku bagai , aku nak tanya . kenapa tak print untuk aku sekali ? dah alangalang nak print , print kan untuk satu kelas . nanti oral kau boleh buat pasal blog aku enn ? tudiaa , mia desperate sampai macam tue . aku harap kau baca entry yang nie . sebab aku memang nak kau baca . nak aku sebut nama ? ouhh tidak . aku masih seorang insan yang punya hati perut . tapi lain kali aku tak teragak agak sebut nama kau . kau memang bikin panas laa derr . lahancauu . muka jea nampak baek , suci . hati tudiaaaa . mia hitammm . pegi mam ahh . sumpah aku dah lama sabar . okey fatyn , chill . esok ada kem rc . perghh . duabelas jam kott . letih der . dekat mrsm baling . aku harapharap kem nie best . tapi yang tk best , kena mengadap muka hanjeng tue . mampos la , kesahh . esok aku harap masa cepat berjalan . sebab budak ketod nie tak cukup rehat . tk larat dah nak isi otak nie dengan ilmu . wakakaka . ayat habes baran ahh . aku jarang letak pic dalam blog enn ? so , aku nak letak pic nie . teeeeeeettttttttttt

okey , kau tengok budak nie . yea , dea memang gemok . so she decided to diet . maybe after two or three months , she will lose some weight ryte ?

kbye :)


Masyehh awok (: Tekan LIKE pulak yee :p

No comments: