terimakasih sayang :)

aku - adek , akak sayang adek tau .
dea : yaa .
aku - bf tadak pun takpa . akak tak kesah . janji akak ada adek .
adek - (: nanti kalau adek tadak , cri org laen nahh (:
aku - adek , jangan la cakap macam tue . kalau akak nak cari yang laen , sekarang pun bole . tp sebab akak takmau jea . akak dah bole masuk dengan adek . adek tau tak , sjak2 nie akak slalu pk pasal mati . sebab ramai sangat orang yang akak kenal dah takda .
adek - ap pkiaq smpai cmtuh ?? haihh . kalau akk takda , sapa nak jaga adek ? nan sapa adek nak manja ?
aku - tkot sangat , kadangkadang rasa macam nak p dahh . adek tau tak , stiap bnda yang akak buat , mesti akk pk adek .
adek - terharu lahh bila akak cakap macam tue . dhla . jgn cakap pasal nie lagi .

sedih aku bila adek aku cakap macam tue . aku sayang dea sangat . sebab dea adek yang paling dekat dengan aku . sedih wehh bila pk balik . adek , thanks sebab ada dengan akk yea ? akak janji . selagi akk ada , akk akan jaga adek . tue janji akk kat adek . akk takkan lupa adek . sampai nanti akk dah takda . habis sekola nanti pun akk akan selalu tengok adek . akk janji sayang :D

Masyehh awok (: Tekan LIKE pulak yee :p

No comments: