okey , hari nie memang fucking shit .

hello cik adik . okey , hang memang loser aku cakap . hang pikir apa ? habeh hebad dah ? wahwahh . hebadhebad . tarrrhebad . sampai aku pun takot . haha . aku tak hadap dengan muka comel hang tue sayang . sorry , hang terlalu BAIK sampai aku pun tak sanggup nak berdepan dengan hang . haha ., whatever laa en . okay , aku still tak paham apa yang tak kena dengan mamat sorang neyh . keja nak cari salah aku jeaa . kesah ?aku tak kesahhh . cari la salah aku , cari banyakbanyak okey ? lagiii aku suka . dengan bangganya nak ce cita neyy . aku dah faham physic . tajuk inertia . wahwahh . bangga seyh . yalah , sebelum ney cikgu shamsul yang kiutmiut tue explain bukannya aku faham apa pun . keja melawak jea kat dalam kelas dea . jadi hari ney aku agak concentrate sikit sebab aku ada mood nak belajaq physic kot ? hahah . time habes kelas aku mencapap p dekat dea . aku cakap , ''cikgucikgu , saya dah faham dah inertia . bangga tak ? bangga tak ? '' *okey , agak kegedikan kat situ , tapi bukan selalu laa . first time kot buad macam tue . haha . ohh exam . result aku sangatsangat lah terrbaik . haha . tapi aku nak gempakkan lagi next exam , insyaallah . tadi oral , nama aku naik . perghhh . sentap sampai kepala . dengan nervous siap . lupa habes semua . naseb baek teacher intan bagi satu chance lagi enn ? thanks teacher , iloveyouu lah . haha . okey , aku dapat tau aku kena tukar rumah sukan . 'dea' jugak tukar rumah sukan . ohh shit ! aku takmau rumah syed omar wehh !!!! aku nak rumah sultanah . nak rumah lama aku . wuuuuu . dan aku ada berita sedihh . huhu . tadi aku sembangsembang dengan cikgu bio . aku tanya dea pasal darah aku . dea cakap something yang betulbetul buad aku sentap . dari awal pagi sampai sekarang aku pikir benda tue weh . aku risau , aku takot . huhu . harapharap benda tue tak jadi kenyataan . kankan ? takmau laa wehh .



Masyehh awok (: Tekan LIKE pulak yee :p

No comments: