happy . ya eh ?

Go to fullsize image

hey . kau tengok quote kat atas tue . nampak ? comel kan ? kan ? kenapa ada quote confuse nie ? sebab aku confuse . emm . tadi stayback . lepak dengan dayah pa mua . best sangatsangat . then ada game bola . sekola aku dengan panglima . kami kalah . haha . takpa laa . tak kesah pun . emm . aku rasa macam happy . tapi ada jugak rasa macam tak . sedih laa  . emm . weh hang . awad hang buad macam nie hah kat aku ? hang tak kesian kat aku ? sikit pun tak ? selama nie , aku ikot jea semua cakap hang , tapi please . ikot cakap aku sekali . weh hangg . kenapa hah ? hang bagi harapan tinggi macam gunung everest kat aku ? lepastu hang hancurkan harapan tue . lepastu , hang bagi lagi . hang nak buad aku sedih kea ? tolongglah . aku manusia . bukan berok yang bontot pink comel tuh . aku ada perasaan tautau ? sedih , marah , kecewa , semua ada . emm . tadi , hang tengok aku , senyum dekat aku . buad aku rasa happy gila tau dak ? heh . tapi semua tue tak lebih dari pandangan seorang sahabat . dayah , kak fatyn nak dayah . perlukan dayah time nie . nak story semua kat dayah . wuu . :(

Go to fullsize image
i am what to you ?

Masyehh awok (: Tekan LIKE pulak yee :p

No comments: