wootwoot !

ouhh . terima kasih . terima kasih adikku . akak akan gunakan header tu untuk letak kat tempat lain nanti . :) . yeahh . akhirnya . agak tekanan bila aku susahpayah design balik blog aku yang tak berapa style ni . susah la jugak . sebab semuanya dia mata aku tak kena . bila dah pening kepala , baru nak tergedik gedik bebal kan . tapi akhirnya dah siap . lega jugak . oke oke . tengok header tu . nampak ? haa . header tu aku buad sendiri . act , aku baru belajar nak buad header nii . haha . jadi tak ? jadi tak ? alaa . boleh la tu kan ? saya budak baru belajar . kalau tak cantik , tutup mata jangan tengok . haha . aku tau la buruk . tapi nanti aku akan cuba lagi nak buad yang cantikcantik oke . ? wootwoot . puas hati gila lahh . heh -.- . adehh . japg acap , mie dengan ita nak mai umah aku . buad homework lahh konon . haha . oke laa tu kan ? aku boleh jugak copy paste karangan acap . hehehe . aku ni memang jahat . jadi , jangan cakap apa . oke lahh . nak p siapsiap . satg nak p amek depa . byebye readers :)

Masyehh awok (: Tekan LIKE pulak yee :p

No comments: