penat .

ohh kamu semua sekalian alamm . hari ni aku letih . letih kenapa ? sebab letih la bodo . pagi tadi pi kawad kat panglima . hehh . panasss . then kenap berbaris depan kontinjen yang pegang bendera . bising siott depa tue . tambahtambah muaz dengan glow . hahah . dengan geng geng depa laa . cek tak kenaii . meqapu terok dahh depa tue . heh . pastue balik sekolah . petang tue pi pulak . saja gatai nak pi . sebab dok umah borink . time petang tue , imran ntaq msg . tanya aku baca dak g blog bitch tue . aku kata , maleh nak baca . mampoi pi kat dea . dea kata , baguihh . ahahh . malas nak layan pompuan tak cukup umoq macam tue . ''bgtau kawan hg tak payah dok kacau aku . buat semak otak aku ja . aku dah x kacau hg , jangan kacau aku , blablablabla ( something like tha laa yang dea cakap )'' . heh pompuan . la nie , hg dok tuleh gak pasai aku kan ? pastue hg cakap hg tak kacau aku plak . awad keling sangat niee ? aiyooo . haehh . dah dasar keling tue , keling jugakk . whatsoever lahh major loser .

Masyehh awok (: Tekan LIKE pulak yee :p

No comments: