apa hal nie ?

panas sangat . semua orang tak paham aku . nak paksa paksa aku . ingat aku ni kuli barua ampa kaa ?!! lagi satu , aku rasa macam sorang sorang . kalau dulu , aku ada masalah mesti story dekat adek aku . ni bila cakap aku ada masalah , dia cam nak taknak ja dengaq . dulu , dia yang dok bagi aku semangat . dia yang dok kata macam macam sampai aku dah tak pkiaq masalah aku tue . tp laa nie ? aku boleh qeyau ja . tue ja aku boleh buad . lembik gila kot aku ! baru ampa tau kan aku ni lembik sbnaqnya ? aku bukan jenis yang suka dipaksa . mana pi semua orang yang aku kenal ? awad semua dah berubah ? sebab aku ka ? memang laa . aku nie sial kan . bodo betol ahh . boleh tanya g . 



adek , aku syg hg tau dak . aku mintak maaf kalau aku selalu buat hg rimas , meluat , macam macam lagi la . mintak maaf sgt sgt . aku takkan buat dah . aku akan cuba ubah diri aku . 

Masyehh awok (: Tekan LIKE pulak yee :p

No comments: