hellooo .

shawty is like melody in my head that i can't keep on got me singing like , 
nananana everyday like my ipod start to replay . :)
haha . aku suka lagu ni wehh . sukasuka . okey . story aku hari ni kan . kan kan . wehh . 
tournament dah dekat . tapi aku still takleh fokus . caner nak menang ? my mum cakap , kalau aku menang ,
aku dapat something yang aku nak . huhu . tapi kan kan . aku tak rasa aku boleh laa . aku boleh tak ? tak ? sepak mau ? haha . jap gi nak fegy giant . ade reunion kelas . sedih doe . semua dah nak pindah . dorang semua nak g sbp , mrsm , sangat sangat ramai yang nak fegy tuhh . sedih ? of course la dude ! dorang besties aku dari form one kot ! paling sedih bila jatjim *izzat azzim nak pindah . aku banyak kenangan dengan dia kot . dia selalu panggil aku budak bebai . sebab aku suka bebai . haha . dia suka panggil aku budak kecik . sebab aku paling kecik and aku yang macam budakbudak . bila aku merajuk , dia mesti pujuk . and . kitorang selalu gaduh . pasni takkan ada dh yang nak panggil aku cmtuh . 

to jatjim ,
azzim . hang jaga diri elokelok naa ? jangan lupa aku tau ? aku sayang hang weh . sayang semua budakbudak kelas kita . hang p sana jangan dok buad lupa kat kami . kalau lupa , aku sekeh hang , balik sini , contact kami tau ? ops . contact aku dulu . text aku dulu . hang kan abang aku ? (wahh . sejak bila ? ) haha . jatjim , hang besties terbaik yang aku ada . hang memang superb ahh . aku mintak maaf sebab selalu gaduhgaduh ngan hang . marahmarah hang . pen hang , aku sangkut kat beg aku . aku jaga elokelok . oke ? bye jatjim . aku sentiasa doakan hang . sayang hang jatjim !

Masyehh awok (: Tekan LIKE pulak yee :p

No comments: