entry untuk hari yang kedua buad tahun baru :)

yaw yaw yaw . hari ni . dah dua januari duaribusebelas . ada apa dengan hari ini ? ouhh . takda apaapa pun .
saja gedikgedik ja . esok sekolah weh . agak excited . tapi kan . kankan . aku rasa macam akward seyh nak fegy sekola . nanti , mesti jadik cam budak baru . bhahaha . bajed . tahun ni , aku jadik cam alim sikit kott . *alim kerr???? bhahaha . tudung aku labuh seyh ! saiz M . wakaka . M je pun . bukan L . gila kau . kalau L , aku tknak fegy sekola arr . heh . sorry . selaku tudung aku saiz S jer . tapi kali ni labuh sikit . takod rimas la plak ann . start esok , hidup aku akan dipenuhi dengan homework , tuition . *grr . maybe tkda masa untuk berfacebook and berblogging da . tp aku akan pastikan ada jgk masa ! hee .

p/s : ILOVEYOU , ZF :)

Masyehh awok (: Tekan LIKE pulak yee :p

No comments: