entry untuk hari ni . :)

hey hey hey . selamat pagi kakakkakak dan abangabang yang cantik dan handsome :) . wahh . apa kes kau tgh2 hari cmni puji orang ? haha. biarkan . tak salah pun . btw hari ni aku nak cter sal sorang mamat nih . haihh . apa cer kau fatyn ? cakap tanak kpel2 dahh . heyy . sapa cakap aku kpel ? sukahati mak kau jer cakap cmtuh kan ? haha . actually dia mmbe baru aku . nak kata baru sangat , taklahh . tapi baru start rapat hari ni . best dowh cter2 dgn dia . kitorang minat satu bnda yang sama . apa ? mstila taekwondo . haha . dr pg td komenkomen dgn dia smpai skrg tak habishabus lagi . btw , dia ni handsome tawu ? haha . sudahsudah . juz fren only . ngee :) . okeyhh . aku tknak cter byk sal dia . nnt terlanjur cakap bnyak sal dia . err .tknak aku . ahaha . aku harap persahabatan kitorang kekal laa . hee :)

Masyehh awok (: Tekan LIKE pulak yee :p

No comments: