countdown

countdown ? countdown untuk apa ? new year ? haha .
yaaa , untuk new year . tiga hari lagi , then skolah pulak . 4 hari lagi . sekolah ? grr .
ada dua perasaan yang melanda . first , excited gila nak p skolah . then malas pulak .
student , kena act cara student ahh . okey , aku taknak mainmain lagi . nak serious ni . serious ni . jadi setansetan yang nak menggagalkan usaha aku , blah . jangan beranii kacau . aku sepak buntut kang . dah dua hari aku peningpening . taktau kenapa . ada rasa nak muntah . pregnant ? kepala otak kau .
aku tak penah buad bendabenda macam tu derr . haha .
migrain kowd ? haha . mata pun dah rasa lain .
makbapak aku cakap , sebab aku setiap masa ngadap lappy terchenta ni hah . haha . sebab tu saked kepala bagai . okey . lappy , nanti bukak sekolah aku dah tak boleh ngadap kau sngad . aku kena study hard . jadi janganla kau menggoda goda pastu menunjukkan diri kau dekad aku eyh ? bhahaha . for sure aku rasa nanti kau akan disembunyikan oleh gergasigergasi yang sangad comel iaitu makbapak aku .
adeh. saked tangan plak mengetaip . okey la . byebye . assalamualaikum :)

Masyehh awok (: Tekan LIKE pulak yee :p

No comments: