alohaaa .

heyy . lama kan tak post entry baru dalam belog ni ? busy sikit . busy kerr ? ahaha . okey . act , aku taktau nak story apa . juz nak cakap . 4 days left . result dah hampis nak kuar yaw ! aku agak gentar di situ . tapi nak taknak kena amek jugak kan ? hee . aku tkda boyfie cam korang . so aku tkda apaapa nak story pasal boyfie aku . aku nak story yang semalam aku main badminton dengan abg pali . hee :) sukasuka . gedikss kan ? wuu . actually dia ajak aku hangout . grr . tapi aku baru baca text dia pukul 8 malam . time tu nak pegi kedai makcik aku . buad baju sekola .hee . excited . then nak tebus balik salah aku , time aku balik pukul sepuloh tu , aku text dia . ajak dia main badminton . time tu umah aku kecoh dengan anjang aku n his family . tengok bola . fans la katakan . haha . aku pun kuar laa . then kitorang main smpai pukul 11 lbih kot . banyak benda aku sembang dengan dia . gila best . banyak jugak benda yg agak funny jadi . ahaha . ada belalang hinggap atas kepala aku . then aku menjerit . dia yang tolong buang . thanks ya abg ! tapi dia yang menyebabkan rambut aku serabud . ahaha . tapi aku tak khesa . janji dapat jumpa dia . dia sweet ouh :) aku panggil dia , bear aku . sebab . dia chubby sangadsangad . ahaha . dia tak suka orang panggil dia chubby . dahh . tknak story banyak sal dia . haha . till we meet again . :)

Masyehh awok (: Tekan LIKE pulak yee :p

No comments: