hey hey hey .

hey hey hey . aku suka kamu . hey hey hey . aku sayang kamu . haha . aku sayang sapa weh ? aku sayang kau lahhh . ngee :) . malam ni bosan lah derr . aku tktau na buad apa . bru lpas create blog untuk saga taekwondo . actually esok dh mula tournament peringkat kebangsaan . kami hntar wakil sorg jer . tu pon budakbudak lg . ngee . btw , harapharap dia dapat medal laa . gold medalist pon terbaek kan ? haha . aku teringin gak na p . tp na buad cena . depa jnji mcm KELING . haha . paham kan ? meluad sungguh cek . btw , aku ni orang kedah . nak try jugak ckp kedah yg pure punya . ouh . aku nak introduce kawanbaik aku nih kat hampa . nama dia nazatul izzati . haha . terhebad lah dia ni . satu kpala dengan aku saja . 
yg sebelah kiri skali tuh . weena . besties aku jugakk ! haha . yg tengahtengah aku . yg kanan tuh baru nazatul . or atoi . comey kan besties akuu ?

Masyehh awok (: Tekan LIKE pulak yee :p

No comments: